1. Haberler
  2. Gündem
  3. DSP Genel Başkanı Önder Aksakal’dan 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi mesajı

DSP Genel Başkanı Önder Aksakal’dan 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi mesajı

featured
dsp-genel-baskani-onder-aksakaldan-17-agustos-1999-marmara-depremi-mesaji.jpg
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Demokratik Sol Parti (DSP) Genel Başkanı Sayın Önder Aksakal, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi münasebetiyle bir mesaj yayınladı.  Aksakal mesajında;

Büyük Marmara depreminin üzerinden 25 yıl geçti.

Bu büyük yıkımda kaybettiğimiz binlerce canın acısını hâlâ yüreğimizde taşıyoruz. Deprem gerçeği, bu afetten günümüze kadar geçen zaman zarfında Van, Elazığ, İzmir ve son olarak 06 Şubat 2023 tarihindeki Asrın Felaketiyle bir kez daha yüzümüze çarptı.

Maalesef ki, yaşanan bu deprem felaketleri, bizlere doğal afetlere karşı ne kadar savunmasız olduğumuzu yeniden hatırlattı.

Son zamanlarda başta İstanbul olmak üzere bilinçsiz, olası risklere karşı dayanıksız binaların acı şekilde yıkıldığını görmekteyiz. Demokratik Sol Parti olarak Kentsel dönüşüm ve benzeri çalışmaların beraberinde en riskli bölgelerden başlamak üzere bir saniye dahi gecikmeden insanlarımızı güvenli alanlara taşıyabilmenin stratejileri ve planları ivedi bir şekilde hayata geçirilmesini, kentsel dönüşüm adı altında rantsal dönüşüm çalışmalarına son verilmesini umuyoruz.

Bu vesileyle, 17 Ağustos depreminde hayatını kaybeden yurttaşlarımızı bir kez daha rahmetle anıyorum.” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
joy
Joy
0
cong_
Cong.
0
loved
Loved
0
surprised
Surprised
0
unliked
Unliked
0
mad
Mad
DSP Genel Başkanı Önder Aksakal’dan 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi mesajı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Amasya Güncel Haberim ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Follow Us