1. Haberler
  2. Gündem
  3. Başkan Çerçioğlu: Bayram Öncesinde Aydın’daki Terminallerde Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor

Başkan Çerçioğlu: Bayram Öncesinde Aydın’daki Terminallerde Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor

featured
baskan-cercioglu-bayram-oncesinde-aydindaki-terminallerde-temizlik-calismalari-devam-ediyor.jpg
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Başkan Çerçioğlu: Bayram Öncesinde Aydın’daki Terminallerde Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Aydın Şehirler Arası Otobüs Terminali’nde ve ilçe otobüs terminallerinde gerçekleştirdiği rutin temizlik çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri, bayram öncesinde otobüs terminallerinde geniş kapsamlı temizlik çalışması gerçekleştirdi. Çalışmalar, bayram tatilini geçirmek üzere turizmin ve tarihin kenti Aydın’a gelen vatandaşların yoğunluk oluşturduğu terminallerde gece saatlerinde hayata geçirildi. Eş zamanlı gerçekleştirilen temizlik çalışmaları ile Aydın’ın terminalleri pırıl pırıl oldu. Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, temizlik çalışmalarının kent genelinde devam edeceğini belirtti. Başkan Çerçioğlu, “Büyükşehir Belediyesi ekiplerimiz kent genelinde gerçekleştirdikleri çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Mesai mefhumu gözetmeksizin sürdürdüğümüz çalışmalarımız ile hemşehrilerimizi hizmetlerimiz ile buluşturuyor, güzel Aydınımızı pırıl pırıl yapıyoruz. 17 ilçemizin tamamında çalışmalarımıza devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
joy
Joy
0
cong_
Cong.
0
loved
Loved
0
surprised
Surprised
0
unliked
Unliked
0
mad
Mad
Başkan Çerçioğlu: Bayram Öncesinde Aydın’daki Terminallerde Temizlik Çalışmaları Devam Ediyor

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Amasya Güncel Haberim ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Follow Us