1. Haberler
  2. Gündem
  3. Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, yayınladığı mesajı ile 17 Ekim Dünya Astsubaylar Gününü kutladı.

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, yayınladığı mesajı ile 17 Ekim Dünya Astsubaylar Gününü kutladı.

featured
golcuk-belediye-baskani-ali-yildirim-sezer-yayinladigi-mesaji-ile-17-ekim-dunya-astsubaylar-gununu-kutladi.jpg
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, 17 Ekim Dünya Astsubaylar Günü münasebetiyle yayınladığı mesajında; “Ordumuzun bel kemiğini oluşturan fedakâr astsubaylarımız; devletimizin ve milletimizin bağımsızlığı ve bölünmez bütünlüğü uğruna, canları pahasına vazifelerini yerine getirmektedirler.

 

Gölcük’te kent kimliğinin oluşmasında; mesleklerindeki uzmanlık ve tecrübeleriyle Donanma Kenti Gölcük’ün gelişmesinde, astsubaylarımızın büyük emek ve katkıları bulunmaktadır.

 

17 Ekim Dünya Astsubaylar Günü’nü ve Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği’nin 40. kuruluş yıl dönümünü can-ı gönülden tebrik ediyor, astsubaylarımıza aileleri ile birlikte; sağlıklı, mutlu, uzun ömürler diliyorum.

 

Bilvesile; ebediyete irtihal etmiş şehit ve gazi astsubaylarımızı da rahmetle yâd ederim” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
joy
Joy
0
cong_
Cong.
0
loved
Loved
0
surprised
Surprised
0
unliked
Unliked
0
mad
Mad
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, yayınladığı mesajı ile 17 Ekim Dünya Astsubaylar Gününü kutladı.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Amasya Güncel Haberim ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Follow Us