1. Haberler
  2. Gündem
  3. Kandıra Belediyesi Deprem Şehitlerimizi Unutmadı

Kandıra Belediyesi Deprem Şehitlerimizi Unutmadı

featured
kandira-belediyesi-deprem-sehitlerimizi-unutmadi.jpg
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bundan 25 yıl önce hepimizi derin acılara boğan 1999 Marmara Depreminin yıl dönümünde Kandıra’da her yıl olduğu gibi deprem şehitlerimiz için Mevlid-i Şerif programı düzenlendi. 

 

Kandıra Belediyesi tarafından Kandıra Asrî Mezarlık alanında düzenlenen programa vatandaşlar tarafından yoğun katılım sağlandı. 

 

Programa bizzat katılan Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez; “17 Ağustos 1999 Marmara Depremi’nin üzerinden 25 yıl geçmesine rağmen, yüreğimizdeki acı hala taptaze. O kara gecede kaybettiğimiz kardeşlerimizi rahmetle anıyorum.” diyerek “Rabbim, milletimize bir daha böyle acılar yaşatmasın.” temennisinde bulundu. 

 

Okunan Kuran-ı Kerim, Mevlid-i Şerif ve yapılan duaların ardından, Kandıra Belediyesi tarafından katılımcılara sunulan ikramlarla program sona erdi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
joy
Joy
0
cong_
Cong.
0
loved
Loved
0
surprised
Surprised
0
unliked
Unliked
0
mad
Mad
Kandıra Belediyesi Deprem Şehitlerimizi Unutmadı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Amasya Güncel Haberim ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Follow Us